Inspiratie - Reisverslag uit Crib Point, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu Inspiratie - Reisverslag uit Crib Point, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu

Inspiratie

Blijf op de hoogte en volg Nynke

31 December 2015 | Australië, Crib Point

Het is eind december en dus tijd voor een terug blik. Het nieuws, de radio stations en dergelijke kijken terug op het afgelopen jaar. Facebook gaat door je profiel en maakt van de meest populaire foto’s een overzicht.

Mijn 2015 was niet een hoog staand jaar, maar wel een jaar waarin ik veel over mezelf geleerd heb. In een vogelvlucht; ik ben in 2015 bewuster gaan eten en meer gaan sporten. Ik heb nieuwe grenzen mogen ontdekken en dat heeft me uitgedaagd om na te denken over de doelen in mijn leven. We zijn verhuisd van Western Australië naar Victoria, waardoor we meer tijd met Trent zijn familie kunnen door brengen. We hebben mijn partner visum aangevraagd. En ik heb het afgelopen half jaar van meer banen gewisseld dan vriendjes.

In de laatste maand van het jaar is het ook tijd voor een nieuwe agenda. Ik heb een agenda van Lorna Jane, mijn inspiratie bron, gekocht. Lorna Jane Clarkson is de oprichter van het Australische multi award winnend active wear label Lorna Jane. Zij vertegenwoordigt meer dan active wear alleen, zij inspireerd vrouwen om het beste in hun zelf naar boven te halen door middel van sporten en gezonde voeding. De agenda is gevuld met inspirerende quotes, recepten en sport oefeningen. Op de eerste pagina’s wordt je gevraagd om je doelen voor 2016 op te schrijven. De pagina’s zijn nu nog leeg, maar ik weet al wel wat ik daar wil neer zetten.

Ik wil in 2016 minder gaan werken en meer tijd aan mezelf besteden, ik wil beter naar mezelf gaan luisteren. Ik wil veel meer gaan sporten, nog gezonder gaan eten, meer vrije tijd maken om een boek te lezen en te dromen over mijn volgende reis bestemming. Ik wil doen wat mij gelukkig maakt. Ik kan niet wachten tot het nieuwe jaar begint, een nieuw jaar met nieuwe avonturen, nieuwe reizen en hopelijk weer een aantal nieuwe blogs.

Ik wil jullie allemaal een ontzettend gezellige jaarwisseling toewensen, waar je ook bent ter wereld. Count your blessing, stay safe and hopefully all your wishes may come true.

Happy New Year!
Gelukkig nieuwjaar!
Lokkich nij jier!

Xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Ik ben momenteel werkzaam als verkoopmedewerkster bij Leads fashion & jeans en in de weekenden sta ik achter de bar bij feestcafe Neys. Mijn hobby's zijn fotografie, reizen, lezen, shoppen en uitgaan! Na mijn Amerika avontuur in 2006, en een aantal vakanties in het buitenland verder, is het nu weer tijd voor een grote reis. Ik vertrek 10 september, via backpackersaustralie.nl, voor een jaar down under! Het aftellen is begonnen en ik vind het rete spannend! Ik heb zin in dit grote avontuur maar er hangt voor mij ook veel van af.. En ik zal natuurlijk alle lieve mensen om mij heen heel erg gaan missen! Er is veel gebeurt de afgelopen twee jaar, ik heb mezelf beter leren kennen, vriendschappen laten varen maar ook vele waardevolle vriendschappen opgedaan. En het belangrijkste is dat ik veel leuke dingen heb mogen doen! En daar wil ik iedereen voor bedanken! Maar dit laatste stukje, dat moet ik alleen doen.. Nou ja alleen.. Dit ga ik samen doen met mijn huisgenote Marieke. En we gaan jullie via Facebook en via deze website op de hoogte houden. Dus volg ons en laat leuke berichtjes achter zodat we ondanks de afstand er toch een beetje bij kunnen zijn.. Australië here we come!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 60795

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Defqon reis Australie.

Landen bezocht: