Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu

Wist je dat?

Blijf op de hoogte en volg Nynke

17 November 2013 | Australië, Sydney

Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt. Ik ben vandaag een dagje vrij en wil even wat wist je datjes met jullie delen, zodat jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen hier in Sydney

Wist je dat;

* twee collega's ontslagen zijn omdat zij seks met elkaar hadden op de invaliden toilet?
* we daardoor geen Magic Mike meer als barman hebben?
* ik altijd bij mijn andere collega in Nieuw Zeeland mag te logeren?
* dat elk nadeel zo ook zijn voordeel heeft?
* ik deze week bartraining heb gehad en ik nu ook bar diensten mag gaan draaien?
* ik deze week een paar keer door de regen naar huis ben gelopen en ik dat helemaal niet erg vond omdat het me stiekem heel erg aan thuis deed denken?
* nazitten ook voor zitten kan worden?
* nazitten ook positief werkt als team bilding?
* Nicky het soms lekker vindt in haar werkkleding te slapen?
* Nicky en ik donderdag het liedje Hangover van Taio Cruz konden mee zingen?
* ik nog steeds niet een goede vertaling voor het Nederlandse woord melig kan bedenken?
* ik sinterklaas best wel mis (vooral de pepernoten)?
* ik nog steeds vlinders en pelikanen in m'n buik heb?
* ik aan het aftellen ben omdat Trent over 9 dagen een paar dagen op visite komt?

• 17 November 2013 - 14:00

Jeanne:

Hoi Nynke

Je mag daar dus geen sex op een invalide toilet hebben. Flauw hoor moet toch kunnen in 2013 hahaha.
    Je werk bevoegdheid is dus uit gebreid lees ik. Dat is ook wel fijn lijkt me meer afwisseling.
    En dat je sommige dingen van Nederland mist is toch helemaal niet erg.
    Hier heb je zowat je hele leven gewoond.
    We kijken al weer uit naar het volgende verhaal.
    Veel plezier nog

Liefs en dikke knuffel van mij.

• 18 November 2013 - 14:24

Femke:

Wist je dat ik je steeds meer aan het missen ben!
    Wist je dat Shuffle je graag wil zien?
    Wist je dat ik een super toffe avond heb gehad zaterdag, en ik zondag dacht dat t eigenlijk toch te laat is geworden?
    Wist je dat ik helemaal geen zin heb in kerst en oud en nieuw dit jaar?
    En wist je dat ik het helemaal tof voor je vind dat Trent weer bij je komt:-) !

Ik mis je, maar gun je dit zo! <3

Xxx