Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu

Wist je dat?

Blijf op de hoogte en volg Nynke

17 November 2013 | Australië, Sydney

Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt. Ik ben vandaag een dagje vrij en wil even wat wist je datjes met jullie delen, zodat jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen hier in Sydney

Wist je dat;

* twee collega's ontslagen zijn omdat zij seks met elkaar hadden op de invaliden toilet?
* we daardoor geen Magic Mike meer als barman hebben?
* ik altijd bij mijn andere collega in Nieuw Zeeland mag te logeren?
* dat elk nadeel zo ook zijn voordeel heeft?
* ik deze week bartraining heb gehad en ik nu ook bar diensten mag gaan draaien?
* ik deze week een paar keer door de regen naar huis ben gelopen en ik dat helemaal niet erg vond omdat het me stiekem heel erg aan thuis deed denken?
* nazitten ook voor zitten kan worden?
* nazitten ook positief werkt als team bilding?
* Nicky het soms lekker vindt in haar werkkleding te slapen?
* Nicky en ik donderdag het liedje Hangover van Taio Cruz konden mee zingen?
* ik nog steeds niet een goede vertaling voor het Nederlandse woord melig kan bedenken?
* ik sinterklaas best wel mis (vooral de pepernoten)?
* ik nog steeds vlinders en pelikanen in m'n buik heb?
* ik aan het aftellen ben omdat Trent over 9 dagen een paar dagen op visite komt?

  • 17 November 2013 - 14:00

    Jeanne:

    Hoi Nynke

    Je mag daar dus geen sex op een invalide toilet hebben. Flauw hoor moet toch kunnen in 2013 hahaha.
    Je werk bevoegdheid is dus uit gebreid lees ik. Dat is ook wel fijn lijkt me meer afwisseling.
    En dat je sommige dingen van Nederland mist is toch helemaal niet erg.
    Hier heb je zowat je hele leven gewoond.
    We kijken al weer uit naar het volgende verhaal.
    Veel plezier nog

    Liefs en dikke knuffel van mij.

  • 18 November 2013 - 14:24

    Femke:

    Wist je dat ik je steeds meer aan het missen ben!
    Wist je dat Shuffle je graag wil zien?
    Wist je dat ik een super toffe avond heb gehad zaterdag, en ik zondag dacht dat t eigenlijk toch te laat is geworden?
    Wist je dat ik helemaal geen zin heb in kerst en oud en nieuw dit jaar?
    En wist je dat ik het helemaal tof voor je vind dat Trent weer bij je komt:-) !

    Ik mis je, maar gun je dit zo! <3

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Ik ben momenteel werkzaam als verkoopmedewerkster bij Leads fashion & jeans en in de weekenden sta ik achter de bar bij feestcafe Neys. Mijn hobby's zijn fotografie, reizen, lezen, shoppen en uitgaan! Na mijn Amerika avontuur in 2006, en een aantal vakanties in het buitenland verder, is het nu weer tijd voor een grote reis. Ik vertrek 10 september, via backpackersaustralie.nl, voor een jaar down under! Het aftellen is begonnen en ik vind het rete spannend! Ik heb zin in dit grote avontuur maar er hangt voor mij ook veel van af.. En ik zal natuurlijk alle lieve mensen om mij heen heel erg gaan missen! Er is veel gebeurt de afgelopen twee jaar, ik heb mezelf beter leren kennen, vriendschappen laten varen maar ook vele waardevolle vriendschappen opgedaan. En het belangrijkste is dat ik veel leuke dingen heb mogen doen! En daar wil ik iedereen voor bedanken! Maar dit laatste stukje, dat moet ik alleen doen.. Nou ja alleen.. Dit ga ik samen doen met mijn huisgenote Marieke. En we gaan jullie via Facebook en via deze website op de hoogte houden. Dus volg ons en laat leuke berichtjes achter zodat we ondanks de afstand er toch een beetje bij kunnen zijn.. Australië here we come!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 60916

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Defqon reis Australie.

Landen bezocht: