Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu

Wist je dat?

Blijf op de hoogte en volg Nynke

28 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Gister ochtend heb ik m'n spulletjes weer ingepakt. Ik ben samen met Trent nog even langs de Bell Tower gereden om een 'Lovelock' aan het hek de ketenen. En na een brunch, in het zonnetje, was het tijd om afscheid te nemen. Niet m'n favoriete deel van de korte vakantie..
Ik ben inmiddels weer veilig geland in Sydney en heb nog een paar dagen vrij. Ik heb een heerlijke week in Perth en omgeving gehad. Hier nog even een aantal wist je dat feitjes van afgelopen week.

Wist je dat;

*de black Angus echt zwart is?
*links rijden opzich niet zo'n probleem is, maar dat als je richting wil geven de ruitenwissers aangaan?
*navigatie op de telefoon niet altijd de snelste route aangeeft als ie links met rechts blijft verwarren?
*chocolade eigenlijk heel gezond is?
*je van goede wijnen ook goede katers krijgt?
*als de vuurtoren geen licht geeft, het donker is?
*Killpatrick oesters, Patrick niet vermoorden, maar ze erg lekker zijn?
*Margaret River z'n naam te danken heeft aan de Margaret River?
*kangaroo's ook best van jou kunnen schrikken als ze ineens naast je staan?
*ik vis spreek?
*ik Chinese ogen heb in de ochtend?
*ik van wijn, thee, chocolade, kaas, cashew noten en Australië houd?
*ik geen heimwee heb, maar jullie natuurlijk wel mis?
*Trent en ik over vijf jaar een reünie hebben bij de Bell Tower?

  • 30 Oktober 2013 - 16:56

    Sytske:

    Wer un soart leert. Thnx mate.
    Noch wat weetjes oer nederlan:
    1. ut hjir hiel hut waaie ken
    2. Ik ek fan wijn hoar
    3. Dot ut hjir ek donker is os ut ljocht ut is
    4. Dot ik ek gjin heimwee ha mar dei ek mis
    Tut!!!

  • 31 Oktober 2013 - 00:29

    Nynke Broersma:

    Haha, die Syts! Tige tank foar dien berichtsje. Makkest mei oant leitsjen! Ik mis dei ek oegruselik. Of hoest it ek mar skriuwe meist.. Haha.. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Ik ben momenteel werkzaam als verkoopmedewerkster bij Leads fashion & jeans en in de weekenden sta ik achter de bar bij feestcafe Neys. Mijn hobby's zijn fotografie, reizen, lezen, shoppen en uitgaan! Na mijn Amerika avontuur in 2006, en een aantal vakanties in het buitenland verder, is het nu weer tijd voor een grote reis. Ik vertrek 10 september, via backpackersaustralie.nl, voor een jaar down under! Het aftellen is begonnen en ik vind het rete spannend! Ik heb zin in dit grote avontuur maar er hangt voor mij ook veel van af.. En ik zal natuurlijk alle lieve mensen om mij heen heel erg gaan missen! Er is veel gebeurt de afgelopen twee jaar, ik heb mezelf beter leren kennen, vriendschappen laten varen maar ook vele waardevolle vriendschappen opgedaan. En het belangrijkste is dat ik veel leuke dingen heb mogen doen! En daar wil ik iedereen voor bedanken! Maar dit laatste stukje, dat moet ik alleen doen.. Nou ja alleen.. Dit ga ik samen doen met mijn huisgenote Marieke. En we gaan jullie via Facebook en via deze website op de hoogte houden. Dus volg ons en laat leuke berichtjes achter zodat we ondanks de afstand er toch een beetje bij kunnen zijn.. Australië here we come!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 60942

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Defqon reis Australie.

Landen bezocht: