Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu Wist je dat? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu

Wist je dat?

Blijf op de hoogte en volg Nynke

28 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Gister ochtend heb ik m'n spulletjes weer ingepakt. Ik ben samen met Trent nog even langs de Bell Tower gereden om een 'Lovelock' aan het hek de ketenen. En na een brunch, in het zonnetje, was het tijd om afscheid te nemen. Niet m'n favoriete deel van de korte vakantie..
Ik ben inmiddels weer veilig geland in Sydney en heb nog een paar dagen vrij. Ik heb een heerlijke week in Perth en omgeving gehad. Hier nog even een aantal wist je dat feitjes van afgelopen week.

Wist je dat;

*de black Angus echt zwart is?
*links rijden opzich niet zo'n probleem is, maar dat als je richting wil geven de ruitenwissers aangaan?
*navigatie op de telefoon niet altijd de snelste route aangeeft als ie links met rechts blijft verwarren?
*chocolade eigenlijk heel gezond is?
*je van goede wijnen ook goede katers krijgt?
*als de vuurtoren geen licht geeft, het donker is?
*Killpatrick oesters, Patrick niet vermoorden, maar ze erg lekker zijn?
*Margaret River z'n naam te danken heeft aan de Margaret River?
*kangaroo's ook best van jou kunnen schrikken als ze ineens naast je staan?
*ik vis spreek?
*ik Chinese ogen heb in de ochtend?
*ik van wijn, thee, chocolade, kaas, cashew noten en Australië houd?
*ik geen heimwee heb, maar jullie natuurlijk wel mis?
*Trent en ik over vijf jaar een reünie hebben bij de Bell Tower?

• 30 Oktober 2013 - 16:56

Sytske:

Wer un soart leert. Thnx mate.
    Noch wat weetjes oer nederlan:
    1. ut hjir hiel hut waaie ken
    2. Ik ek fan wijn hoar
    3. Dot ut hjir ek donker is os ut ljocht ut is
    4. Dot ik ek gjin heimwee ha mar dei ek mis
    Tut!!!

• 31 Oktober 2013 - 00:29

Nynke Broersma:

Haha, die Syts! Tige tank foar dien berichtsje. Makkest mei oant leitsjen! Ik mis dei ek oegruselik. Of hoest it ek mar skriuwe meist.. Haha.. X