Verliefd.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu Verliefd.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nynke Broersma - WaarBenJij.nu

Verliefd..

Blijf op de hoogte en volg Nynke

01 November 2013 | Australië, Sydney

Afgelopen week een beetje een dip weekje gehad. Aan de ene kant lekker even dingen doen waar ik nog niet aan toegekomen ben. En eindelijk weer eens wat tijd gemaakt voor sporten. Maar aan de andere kant veel tijd om na te denken..

Wat jullie misschien wel uit m'n verhalen hebben kunnen halen, is dat Trent en ik nogal close zijn.. En ik moet jullie bekennen dat ik eigenlijk heel erg verliefd ben.. Het is niet goed te beschrijven wat ik voel.. Je zou zeggen niks mooiers dan dat, geniet ervan! En dat doe ik ook, maar het gevoel is zo sterk dat ik er letterlijk gek van word. Ik kan bijna niet meer normaal functioneren. Gelukkig is het gevoel geheel wederzijds en dus is het enige nadeel, de afstand tussen ons.. Veel om over na te denken dus..

Gelukkig heb ik mijn super lieve vriendinnetjes nog.. Haha.. Waar zou ik zonder hun zijn, mijn kleine Australische familie..

Oké terug naar mijn verhaal.. Dinsdag en woensdag heb ik twee dagen kunnen relaxen en dus heb ik niet zo heel veel gedaan. 'S ochtends naar de gym, om m'n vriendschap met Evi weer wat op te pakken. In de middag m'n RSA pas laten maken, want dat moest ik nog steeds doen.. Net als het ophalen van m'n post bij m'n backpackers adres.. Verder ben ik wat foto's aan het bewerken geweest en heb ik een aantal geplaatst op m'n blog en FB. Erg leuk om te laten zien waar ik woon en vakantie heb gevierd. Het is prachtig hier! Helaas heb ik nog te weinig tijd om met 'n camera op pad te gaan.. En jullie veel meer mooie plekken te laten zien..

Dinsdag avond ben ik met Amber en Nicky naar Trademark geweest, waar DJ Johnny en DJ Danny weer draaiden. We hebben lekker gedanst en zijn later op de avond met Johnny naar een afterparty geweest. Het was niet erg bijzonder, dus na een vette hap weer richting huis gegaan.

Donderdag ben ik samen met Ruth naar de Sydney Eye Tower geweest. Het hoogste gebouw van Sydney met een prachtig uitzicht over de stad. Werkelijk fantastisch! Ik kon m'n appartement, m'n werk en alle andere bekende plekken zien vanaf 309 meter hoogte.

Daarna zijn we naar Sealife gelopen, want ook daar wilden we graag de toerist uithangen. Het was zo prachtig en rustgevend om al die mooie en bijzondere onderwater dieren te zien. En dan te bedenken dat alles wat je in Sealife ziet ook daadwerkelijk leeft in de wateren van Australië. Dat is toch wel bijzonder en misschien stiekem wel eng.. Brr..

Na een pizza zijn we met z'n viertjes richting Ivy's vertrokken. Bij aankomst stond een ontzettend lange rij, veel mensen waren verkleed voor Halloween. Wat hier door de lokale bevolking niet wordt gevierd, maar door de mix van culturen en backpackers wordt er wel aandacht aan besteed. Voor ons geen verkleed partijtje helaas.

Marieke en ik hadden met elkaar afgesproken. Dus ergens tussen de mensen massa hebben we elkaar gevonden en zijn we de club ingegaan, lekker even dansen en ouwehoeren. Na sluiting van Ivy's om 3 uur is Mariek naar huis gegaan en ben ik met de meiden naar Goldfish gegaan. Zo grappig, inmiddels ken je iedereen hier een beetje. Voor elke avond is er een club waar je het beste heen kan gaan, dus je ziet vaak dezelfde gezichten. Uitsmijters en DJ kennen ons inmiddels en dat heeft vele voordelen.

Zo is het leven in Sydney, het gaat altijd door 24/7. Voor mij nu weer genoeg clubbin, vandaag begin ik weer met werken.. Het echte leven begint weer. Sa as wij dat sisse, de knyntsje dagen sitte dr wer op..

  • 01 November 2013 - 10:52

    Jeanne:

    Hoi Nynke

    Ik lees het al. Je bent nog steeds druk druk druk. Wat dat betreft is er niet zo veel verandert.
    Maar wel fijn dat je deze week ook even de toerist hebt kunnen zijn,want dat is toch ook waar je voor naar Australie bent gegaan.
    En dat je verliefd bent is een fijn gevoel natuurlijk. Maar dan moet Trent over een jaar wel in Nederland komen wonen natuurlijk hahaha. Want je weet wat je heit altijd zegt, toch? Geniet van je tijd in Aussie.

    Dikke knuffel en liefs van mij xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nynke

Ik ben momenteel werkzaam als verkoopmedewerkster bij Leads fashion & jeans en in de weekenden sta ik achter de bar bij feestcafe Neys. Mijn hobby's zijn fotografie, reizen, lezen, shoppen en uitgaan! Na mijn Amerika avontuur in 2006, en een aantal vakanties in het buitenland verder, is het nu weer tijd voor een grote reis. Ik vertrek 10 september, via backpackersaustralie.nl, voor een jaar down under! Het aftellen is begonnen en ik vind het rete spannend! Ik heb zin in dit grote avontuur maar er hangt voor mij ook veel van af.. En ik zal natuurlijk alle lieve mensen om mij heen heel erg gaan missen! Er is veel gebeurt de afgelopen twee jaar, ik heb mezelf beter leren kennen, vriendschappen laten varen maar ook vele waardevolle vriendschappen opgedaan. En het belangrijkste is dat ik veel leuke dingen heb mogen doen! En daar wil ik iedereen voor bedanken! Maar dit laatste stukje, dat moet ik alleen doen.. Nou ja alleen.. Dit ga ik samen doen met mijn huisgenote Marieke. En we gaan jullie via Facebook en via deze website op de hoogte houden. Dus volg ons en laat leuke berichtjes achter zodat we ondanks de afstand er toch een beetje bij kunnen zijn.. Australië here we come!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 60912

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Defqon reis Australie.

Landen bezocht: